Saturday 11 July 2009

'Seterika Arang'

seterika arang

2 comments:

PainQler 12 July 2009 at 17:34  

Aisymen Ramlee..
Rugged!

Dulu seterika itu..

Aku prnah menerikah sendiri baju sekolah ku..
bilamana, karan tutup di waktu malam..

Aku menunggu mu seterika..
Seterika.. engkau terlalu panas..
Baju ku betakah blkg oleh sterika itu..

Aku dimalukn oleh mu seterika arang..[damn]

Tapi kini aku gembira krna kmu telah mengenang daku kembali kepada seterika arang itu..

heheh..

Nikon Creative Eyes 12 July 2009 at 19:35  

hahaha..bro painqler aku nda ampit makai tu dulu..atu pasal aku post manatau ada yg blm penah mliat.hehehe.btw thanks bro..

Post a Comment

My Blog List

About Me

My photo
Experience is the best teacher and failure teaches success.

Say it

Followers

site daily hits

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP